Fogyasztói értékelések, vélemények moderálásának és megjelenítésének alapelvei

FOGYASZTÓI ÉRTÉKELÉSEK, VÉLEMÉNYEK MODERÁLÁSÁNAK ÉS MEGJELENÍTÉSÉNEK ALAPELVEI

Fogyasztói értékelések gyűjtésének és megjelenítésének alapelvei a Vitaking Kft. által üzemeltetett, www.vitaminkiraly.hu webáruház oldalán. Érvényes 2022. május 28-tól.

Munkánk és termékeink megítélése és jobbá tétele szempontjából, fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést. Ennek elengedhetetlen feltétele, hogy tisztában legyünk vásárlóink valós véleményével termékeink és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások kapcsán, ezzel elősegítve a többi vásárló megalapozott vásárlási szándékát és döntését is.

Webáruházunk tevékenysége elsősorban a termékei esetében gyűjt értékeléseket, melyeket az alábbi szabályok betartása mellett tesz közzé.

1, Befolyásmentes értékelések

Az értékeléseket a fogyasztóktól mindennemű ellenérték felajánlása nélkül gyűjtjük be. Ez természetesen nem zárja ki, hogy fogyasztóink egyéb tevékenységét, adott esetben kuponokkal ösztönözzük.

2, A tényleges vásárlói minőség feltüntetése

Véleményt csak abban az esetben teszünk közzé, amennyiben hitelt érdemlően bizonyítást nyert, hogy a vélemény valós vásárlási esemény után született meg. Ehhez szükséges a webáruházban történő regisztráció, így terméket értékelni, illetve arról véleményt írni kizárólag regisztrált ügyfeleink tudnak.

3, Termékek értékelése

Ügyfeleink a webáruházban a termékeket tudják értékelni. Ezt kétféle módon tehetik meg – csillagok kiosztásával (1-5-ig), vagy szöveges véleményezéssel.

4, Az értékelések sokszínűsége

Nem válogatunk az értékelések között oly módon, hogy kizárólag a pozitív értékeléseket jelenítjük meg. Minden, regisztrált vásárlónk által beküldött értékelés megjelenik az adott termék leírásában, a „Vélemények” fül alatt.

5, Valótlan értékelések tilalma

Tilos a valótlan fogyasztói értékelések vagy ajánlások beküldése webáruházunkba és ezzel harmadik személyeket sem lehet megbízni. Kizárólag valós, regisztrált vásárlók írhatnak fogyasztói véleményeket, illetve értékelhetik termékeinket az áruházban.

6, Mikor törlünk értékeléseket?

Töröljük azokat a fogyasztói értékeléseket, amelyek az alábbi tilalmak bármelyikébe ütköznek:

  • Mások jogát vagy jogos érdekét sérti, így különösen, ha védjegyoltalomba ütközik, ha szellemi alkotáshoz fűződő jogok, illetve egyéb szerzői jogokba, illetve személyhez fűződő jogok sérelmét okozza vagy okozhatja.
  • Megtévesztő információt tartalmaz.
  • Harmadik fél irányában gazdasági vagy politikai reklámot tartalmaz.
  • Harmadik fél weboldalára mutató linket tartalmaz.
  • A társaság gazdasági érdekeivel ellentétes.
  • Amennyiben fajgyűlölő, idegengyűlölő, obszcén, bántó, agresszív, fenyegető, félelemkeltő, gyűlöletkeltő, hátrányosan megkülönböztető szavakat és személyiségi jogokat sértő szöveget használ az értékelésben.
  • Megsérti más személyek vallásszabadsághoz való jogát
  • Személyes adatokat (nevet, email címet, telefonszámot) jelenít meg a fogyasztói értékelésben. (Az értékelő saját neve értelemszerűen megengedett)
  • A tartalom jogszabályba ütközik vagy jogellenes tevékenységet hirdet.
  • Erkölcsbe ütközik vagy sérti a vonatkozó etikai normákat.

A beküldött értékelések minden esetben megtalálhatóak az értékelt termék adatlapján, a “Vélemények” fül alatt, ahol alapesetben látszik az értékelések száma és az értékelések átlaga csillag piktogramokkal megjelenítve.

7, Az értékelést író fogyasztók figyelmébe

Az értékeléseket író fogyasztók figyelmét az alábbi ajánlások megfontolására kérjük:

  • Az értékelés valós információkat tartalmazzon és korrekt módon segítse a többi fogyasztót a vásárlási döntésének meghozásakor.
  • Az értékelés írja le az értékelt termék előnyeit/hibáit is, valós, személyes tapasztalaton alapuló véleményt.
  • A vélemény kizárólag a termékre vonatkozhat, és nem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra (házhozszállítás, a termék elérhetősége, ára… stb.).

8, Webáruházunk a fogyasztói értékeléseket az alábbi mód(ok)on gyűjti:

Tényleges vásárlóktól e-mailes megkeresésünk alapján

A vásárlást követő … napon belül webáruházunk e-mailben megkeresheti az árut ténylegesen megvásárló fogyasztókat és felajánlja neki az adott áru, illetve az általunk nyújtott egyéb szolgáltatások (pl. Ügyfélszolgálat, szállítás…) értékelésének a lehetőségét.

Az értékelés beküldése önkéntes, a fogyasztó semmilyen anyagi vagy más előnyt nem szerez az értékelés beküldésével.

Amennyiben alapelveinkkel kapcsolatban észrevétele van, akkor cégünket az info@vitaking.hu címen vagy a www.vitaminkiraly.hu/kapcsolat  oldalon feltüntetett egyéb elérhetőségeken érheti el. Köszönjük, hogy a véleményezés eszközét felelősségteljesen használja.