ÁSZF

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek

Rendelése eljuttatásával ön a Vitaking Kft.(továbbiakban vállalkozás) vásárlójává válik. Jelen dokumentum a Vitaking Kft. és vásárlói között létrejött (ún. Távol lévők között kötött szerződés) szerződés részleteit tartalmazza, magyar nyelven íródik, elektronikus úton köttetik, magatartási kódexre nem utal.

Távol lévők között kötött szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a vállalkozás weboldalán (http://vitaminkiraly.hu)  történő értékesítésekre.

E dokumentum tárgya (továbbiakban termék) a vállalkozás weboldalán (http://vitaminkiraly.hu) található valamennyi árucikk.

  1. Vállalkozás adatai:

A vállalkozás neve: Vitaking Kft.

Adószáma: 13076281-2-42

Cégjegyzékszáma: 01-09-985921 (Pest Megyei Cégbíróság)

A vállalkozás székhelye: 1063 Budapest Szív u. 33.

A vállalkozás telephelye, és egyben a panaszkezelés helye: 8200 Veszprém, Lőszergyári út 5.

Elérhetősége, amely alkalmas a vásárlóival való kapcsolattartásra:

Telefon: 06 88 590 410 (Hétfő-péntek  8-17 óra között)

E-mail címe: info2@vitaminkiraly.hu

Tárhely-szolgáltató neve, címe (székhelye, telephelye), e-mail címe:

Servergarden Kft. Székhely: 1139 Budapest, Váci út 99-105. Balance Building. ép. 3. em.

 
  1. Alapvető rendelkezések

2.1  A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre és a  jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2 Jelen Szabályzat 2018. július 25. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A felhasználók tudomásul veszik, hogy vállalkozás jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3 Amennyiben a felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.4  Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3.. Weboldalon történő regisztráció, vásárlás

3.1  A vállalkozás által működtetett weboldalra történő belépésével a felhasználó kijelenti, hogy jelen szabályzatot, valamint a weboldalon található adatkezelési szabályzatot megismerte, elfogadottnak tekinti, az adatainak kezeléséhez hozzájárulását adja.

3.2  A felhasználó a regisztrálás, valamint a vásárlás során köteles a saját, valóságnak megfelelő adatait megadni. A hibás, valótlan adatokból származó problémákért (késedelem, szállítási problémák) a vállalkozót felelősség nem terheli.

3.3  A weboldalon található termékekről a vállalkozás részletes leírást ad, képet jelentett meg. A termékek ára Forintban értendő, a termékre kattintva érhető el, és tartalmazza a törvényben meghatározott ÁFA (Általános Forgalmi Adó) összegét.

3.4  A termékek ára a házhoz szállítás díját nem tartalmazza.

3.5 Akciós termék esetén a vállalkozó a terméknél teljes körű tájékoztatást ad az akció részleteiről.

3.6  Amennyiben rendszerhiba folytán hibás, a reálistól nagymértékben eltérő ár („0 Ft”, „1 Ft”) jelenik meg a terméknél, a vállalkozó fenntartja a jogot az ár korrigálására, nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján a szerződéskötést bármelyik fél megtagadhatja, amennyiben a körülmények megváltozásának lehetősége nem volt előrelátható, és a körülmények megváltozását nem ő (vállalkozó) idézte elő.  Felajánlhatja a vásárlónak a terméket a valódi áron. Amennyiben a vásárló nem fogadja el, a szerződés semmis.

  1. Rendelés

4.1   Rendelés menete

  1. Felhasználó regisztrációval bejelentkezik a webshopba, és elkezdi a rendelést. ( az áruházban regisztráció nélkül is van lehetőség rendelést leadni)
  2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék alatt/mellett elhelyezkedő „kosárba rakom” gombra kattint. A “kosárba rakom” gomb mellett be tudja állítani a kívánt darabszámot mielőtt kosárba tenni a terméket. Ezt később a “kosár oldalon is módosíthatja)
  3. Felhasználó rendelés közben is megtekintheti a kosár tartalmát jobb felül a „kosár megtekintése ”  ikonra kattintva.
  4. Ha a felhasználó már nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a jobb felső sarokban megtekintheti a kosár tartalmát és ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A termékek mellett levő „piros X” ikonra kattintva törölheti az adott terméket. A módosításokat követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Amennyiben minden terméket a kosárba helyezett és meg szeretné vásárolni őket, akkor kiválasztja a szállítás módját, majd megnyomja  a “Tovább a pénztárhoz ” gombot.
  5. Amennyiben regisztrált felhasználóként kezdte el a rendelést, a már megadott adatai megjelennek az oldalon. Ha a rendelést belépés nélkül kezdte el, de korábban már regisztrált áruházunkban, ezen az oldalon még van lehetőség bejelentkezni.  Ha regisztráció nélkül szeretne vásárolni, azt is megteheti, ilyenkor a pénztár oldalon kell értelemszerűen kitölteni az adatokat. Ki kell választani, vagy meg kell adni a szállítási és számlázási címet, vagy kiválasztani a postapontot, ahol szeretné átvenni a csomagját.
  6. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.2. Fizetési módok

A pénztár oldalon a vásárló kiválasztja a kívánt fizetési módot ( bankkártya, paypal, banki utalás, utánvét)

4.3 Szállítási költség: A 10.000 Ft feletti rendelések szállítási költsége 0 Ft, amennyiben postai szállítással kéri a csomagot. (ki kell választani)

4.4  A rendelés véglegesítése. A vásárló a rendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.  A ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni rendelését.  A megrendelések egyéni megrendelési azonosítóval vannak ellátva, melyek alapján a vásárlók megrendelése iktatásra kerül. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A csomag a  számlát tartalmazza kiszállításkor. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

4.5 A rendelésről a vállalkozó 48 órán belül visszaigazolást küld a vásárló által megadott e-mail címre. A visszaigazolás a rendelés összesítése, amely tartalmazza a rendelés teljes költségét. Amennyiben a vásárló elvárható időn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást, mentesül a szerződés kötelezettsége alól. A vállalkozót nem terheli felelősség abban az esetben, ha azért nem tudta időben elküldeni a visszaigazolást, mert a vásárló a regisztráció során rossz, vagy hibás e-mail címet adott meg, vagy postafiókjának telítettsége miatt nem tudta fogadni. Ha sikeresen leadta a rendelését, akkor érkezni fog egy visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kap ilyet, nagy valószínűséggel valami hiba csúszott a megrendelés leadásába. Ha nem kap visszaigazoló e-mailt, keresse a rendelésével kapcsolatban az ügyfélszolgálatunkat a 06-80-880-800-as ingyenes telefonszámon!

4.6. A vásárló tudomásul veszi, hogy küldött visszaigazolás egy automata visszaigazolás. Amennyiben kérdés merülne fel a szolgáltató részéről a rendeléssel kapcsolatban, vagy a termékből ideiglenes készlethiány keletkezik a szolgáltató felveszi a kapcsolatot a vásárlóval egyeztetés céljából. Amennyiben a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a regisztráció/vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.

  1. Rendelések feldolgozása

5.1. A rendelések feldolgozása nyitvatartási időben 8 és 17 óra között történik. A nyitvatartási időn kívül beérkezett rendeléseket a vállalkozás következő munkanapon dolgozza fel.

5.2. A rendelések feldolgozása, a csomag átadása futárszolgálatnak 1-2 napon belül megtörténik.

Amennyiben bármely termékből időközben ideiglenes készlethiány keletkezik, a vállalkozás felveszi a kapcsolatot az vásárlóval, és tájékoztatja a termék várható időpontjáról.  Olyan esetben, ha a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a regisztráció/vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.

  1. Átvételi módok/szállítás

6.1. Átvételi módok:

– házhoz szállítás futárszolgálattal

– átvétel posta ponton

6.2 A vásárlók a rendelési folyamat során a weboldalon választja ki az átvétel módját. A vállalkozás kijelenti, hogy a weboldalon futó akciókat az átvétel módja nem befolyásolja.

6.3 A vállalkozás vásárlói részére a termékek házhoz szállítására két futárszolgálatot (Magyar Posta Logisztika, GLS) biztosít. A vállalkozás kijelenti, hogy az „ingyen szállítás” akció minden esetben a Magyar Posta Logisztika választása esetén lehetséges, GLS-el történő szállításra nem vonatkozik.

6.4 Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni! Az áruházban megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagját külföldre rendeli, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, a (88) 590 410-es telefonszámon vagy az info2@vitaminkiraly.hu e-mail címen.

  1. Elállás joga

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.)

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve (itt) érhető el.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (itt) érhető el.

7.2 Az elállási jog gyakorlásának kezdete az termék átvételével kezdődik.

7.3 A vásárló elállási jogát Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával gyakorolhatja. Letölthető minta ITT.

7.4 A fogyasztó részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

7.5 A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

7.6 A vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a vállalkozás részére.

7.7 Elállás esetén a vállalkozás a termék visszaérkezésekor, de legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a vásárló által kifizetett teljes összeget.

7.8 Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni!

7.9 Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli.

7.10 Ha a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondás jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

7.11 A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését

7.12 A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést  a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

  1. Szavatosság

Ezen tájékoztatásnak Válalkozó a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerinti minta alkalmazásával tesz eleget az alábbiak szerint:

8.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Vitaking Kft. által forgalmazott termékek hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint ‒ az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással (Vitaking Kft.) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vitaking Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén Ön – választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 6:171. §) alapján a Vitaking Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Szállító felhívja a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 8.1. és a 8.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

  1. Panaszkezelés

9.1 A Vitaking Kft. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a vásárló szóban, és írásban is közölheti a vállalkozással.

A vásárló szóbeli panaszát a vállalkozás adatainál feltüntetett telefonszámon tudja megtenni.

9.2.Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 9.3.Az írásbeli panaszt a Vitaking Kft. a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A vásárló írásbeli panaszát a vállalkozás adatainál megadott telephely címére küldheti.

9.4.    Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

9.5 A fogyasztó panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Levelezési cím    8200 Veszprém, Mindszenty József u. 3-5.

E-mail   veszprem.fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu

Telefon (88) 550-510

Félfogadás         Hatósági Tanácsadó Iroda

Szerda: 8:00-16:00

Péntek: 8:00-12:00

9.5 A Vitaking Kft. a békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A területileg illetékes békéltető testület elérhetőségei ITT

9.6 ODR Link

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@vitaking.hu

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

  1. Adatvédelem

A Vitaking Kft. adatvédelmi tájékozatója elérhető itt.