Szállítási tudnivalók

A csomag értékét – amennyiben nem bankkártyás, utalásos vagy paypal fizetést választott -, a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetni. A csomagot futárral szállíttatjuk ki Önnek. A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetnie. További szállítási tudnivalók:

Amennyiben a csomagját postai szállítással kéri, a posta egymás után két nap megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a postás értesítést hagy, aminek felmutatásával még 10 napig átveheti csomagját a megjelölt postán.

A szállítás költsége függ a rendelés végösszegétől és a szállítónk aktuális kondíciói határozzák meg. Házhozszállítás posta csomagként: 1.490,- Ft. Postapontra: 1.190,-Ft.

Ingyen szállítás

10.000,- Ft feletti megrendelés esetén a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja, ha postai szállítással kéri a csomagot.

A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagját külföldre rendeli, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, a (88) 590 410-es telefonszámon vagy az info@vitaminkiraly.hu e-mail címen.

Egyéb szállítási tudnivalók, határidők

A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Vagy ha fel is dolgozzuk, a postán előfordulhat megnövekedett csomagforgalom (pl. a karácsonyi időszakban), ilyenkor lehet több munkanap is a csomag megérkezése. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el , teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.