Hogyan tudok rendelni?

Így tud rendelni:

Első lépés

Kattintson a jobb felső sarokban a “Belép/regisztrál” gombra. Ha már vásárolt és van felhasználói fiókja, akkor jelentkezzen be!

Így tud belépni, majd rendelni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Második lépés

Tegye a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket!

Kosárba teszem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harmadik lépés

A weboldal jobb felső sarkán a kosár tételeire kattintva előhozza a kosártartalmát.

Itt meg tudja nézni, mit tett eddig a kosárba és módosíthat is rajta. Ha valamiből többet szeretne, írja át a megfelelő sorban (mennyiség), ha valamit mégsem szeretne a termék előtti piros “X” megnyomásával törölheti. Amennyiben van kedvezménykuponja, írja be a megfelelő helyre.

Kosártartalom, pontok beváltása

 

Negyedik lépés

Ugyanezen az oldalon van az oldal jobb alsó részén a Kosár végösszege, mely alatt ki tudja választani, hogy milyen futárszolgálattal kéri a szállítást ( ha a megrendelése meghaladja a 3000 Ft-ot, akkor az ingyenes kiszállítást érdemes bejelölni, hacsak nem kifejezetten GLS-sel szeretné átvenni a csomagot. A 3000 Ft feletti ingyen szállítás a postai úton megrendelt csomagokra érvényes.)

Tovább a pénztárhoz

Ötödik lépés

A Kosár Végösszege alatt található a “Tovább a pénztárhoz” gomb, erre kattintva halad tovább (ez eltarthat néhány másodpercig)  arra az oldalra ahol a szállítási adatokat tudja kitölteni, illetve a fizetési módot tudja megadni.

Fizetési mód

 

Hatodik lépés

Ha kiválasztotta a kívánt fizetési módot, akkor jobb alsó sarokban kattintson a megrendelés elküldése gombra. Eltarthat pár másodpercig, amíg a rendszer feldolgozza az adatokat.

Sikerült rendelni? Kapott visszaigazoló e-mailt?

Ha sikeresen leadta a rendelését, akkor érkezni fog egy visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kap ilyet, nagy valószínűséggel valami hiba csúszott a megrendelés leadásába. Ha nem kap visszaigazoló e-mailt, keresse a rendelésével kapcsolatban az ügyfélszolgálatunkat a 06-80-880-800-as ingyenes telefonszámon!